dinsdag 17 augustus 2010

Soap Studio: PR en PR 2.0

Voor een modelabel heb je veel aanpassingsvermogen nodig. Juist als je 30 jaar meedraait in een vak wat onderhevig is aan razendsnelle ontwikkelingen.

Soap Studio onderscheidde zich vanaf 1984 met PR/ imagebuilding, advertenties in modetijdschriften en deelname aan internationale beurzen en fashionshows in Parijs, Londen, Milaan, Copenhagen, New York en Düsseldorf, maar ook aan het web ontkomt Soap Studio niet en heeft zich uitgebreid op het web.

Twitter en facebook
De media heeft zich op verrassend tempo ontwikkeld, van print naar online media. Up to date blijven is essentieel en dat is de reden dat Soap Studio heeft gekozen voor een samenwerking met ICIPICI BV/ e-commerce in fashion. Dit project wordt begeleid door Freddy Schoneveld-Lebbing. Het bedrijf is verantwoordelijk voor de webshop, imagebuilding en i-marketing, zoals het gebruik van Facebook en Twitter.

Sharing van weetjes
ICIPICI werkt nog hard aan een nieuwe site. Binnenkort vind je de nieuwe flash collectie voor winter/ herfst 2010 en we geven je een kijkje in de keuken; maandelijks zullen we je updaten met ins en outs van de ontwerper, zoals materiaalontwikkelingen, het productieproces en nieuwe collecties! Ook gaan we opzoek naar frisse looks en hoor je alle nieuwtjes en natuurlijk aanbiedingen!

Deze informatie is gepubliceerd op het blog van Soap Studio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten